Szállítás

Ki szállítja a csomagokat?

A megrendeléseket a Packeta csomagküldő szolgálat kézbesíti munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között. Javasoljuk, hogy adja meg azt a címet, amelyen éppen akkor elérhető pl. a munkahelyi címe. Kérjük ügyeljen arra, hogy a cég vagy az üzlet nevét is feltünteti, ha azon a címen szeretné átvenni csomagját. A kézbesítés időpontjáról a Packeta SMS-ben tájékoztat, a futár pedig a kiszállítás előtt telefonon is felhívja Önt. Ha az időpont nem felel meg Önnek, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal:

  • Packeta ügyfélszolgálat telefonszémja: +36 1 400 8806 és e-mail címe: info@packeta.hu. Szolgálatukra állnak hétfőtől péntekig, 8:00 és 18:00 óra között. További információ és a kapcsolatfelvételi űrlap itt található.

Amennyiben a kézbesítési kísérlet során a kiválasztott címen nem érhető el, a Packeta SMS-ben és e-mailben tájékoztatja a csomagpontokon történő átvételi lehetőségekről.

Mikor szállítják ki a rendelésemet és mennyi ideig tart a kézbesítés?

A Jessyss.hu oldalon rendelt áruk a lehető legrövidebb idő alatt útra indulnak. A megrendelés kiadásának előkészítése azonnal megkezdődik, amint megkapja a megrendeléséről szóló elektronikus értesítést.

A megrendelt termékek minél gyorsabb kiszállítása érdekében a Packeta  szolgáltatásait vesszük igénybe. A Packeta központi raktárunkban felveszi csomagját és kiszállítja az Ön címére, ami azt jelenti, hogy a feladástól számított 2-5 munkanapon belül várhatja megrendelését.

A tranzakciós számlánkra történő fizetési lehetőség kiválasztásakor a megbízás teljesítésére irányuló tevékenységek a tranzakciós számlánkra történő pénz beáramlását követően folynak. Ebből a célból rendes munkaidőben ellenőrizzük a cég tranzakciós számlájára történő befizetéseket. A szállítási időszak a fizetési visszaigazolás kézhezvételét követő első munkanapon 9 órakor kezdődik.

Mik a szállítási költségek?

A szállítási költségek a rendelés értékétől és a fizetési módtól függően változnak:

  • 29 999 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes csakis számlás fizetés esetén, fizetőkártyával vagy Paypallal,

  • 29 999 Ft- ig értékű megrendelés esetén a szállítás 1 290 Ft-ba kerül, számlás fizetés esetén, fizetőkártyával vagy Paypallal,

  • utánvétes házhozszállítási mód választása esetén a rendelés összegétől függetlenül 350 Ft visszaváltási díj kerül felszámításra

Megváltoztathatom a szállítási címet?

Az Ön biztonsága érdekében nem tudjuk megváltoztatni a rendelés kiszállítási címét. Ne aggódjon – ha nincs ott a kézbesítéskor, a futár megjegyzést hagy, vagy e-mailt és/vagy szöveges üzenetet küld Önnek a csomag átvételi helyére vagy a visszaszállítás megszervezésére vonatkozó utasításokkal. 

Kell-e személyi igazolvány a csomag átvételéhez?

A futárszolgálat fenntartja a jogot az áru átvevőjének személyazonosságának megfelelő módon történő ellenőrzésére (személyi vagy egyéb okmányok ellenőrzése), mivel ez biztosítja, hogy a megrendelt áru a megfelelő vásárlóhoz kerüljön kiszállításra.

Szállítási információk frissítése

Munkatársaink és partnereink biztonsága a legfontosabb számunkra, ezért a nap 24 órájában dolgozunk azon, hogy JESSYSS rendeléseit a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban kaphassa meg.

Ha megrendelését nyomon követhető szolgáltatással szállították, akkor a szállítást visszaigazoló e-mailben található nyomkövető linkre kattintva megkaphatja a megrendelésével kapcsolatos legfrissebb híreket. Alternatív megoldásként bejelentkezhet a "Megrendeléseim" oldalra, és ott kattintson a "Csomag nyomon követése" gombra.

Futárcégeinkkel együttműködünk sofőrjeik és az Ön egészségének védelme érdekében, így kedvenc csomagjai - JESSYSS csomagok - továbbra is megérkezhetnek az Ön küszöbére. Ezek közé tartozik a biztonságos helyek kiválasztása a csomagok leadására, valamint a járművezetők aláírása az Ön nevében.

Csak még egy dolog...

Igyekszünk betartani a megadott szállítási határidőket, de nagy rendelési mennyiség esetén (beleértve az értékesítést is) a szállítások némileg tovább tarthatnak. Időről időre rendszereink technológiai frissítései vagy „vis maior“ események, például szélsőséges időjárási körülmények korlátozott ideig befolyásolhatják a szállítási határidők változásait. Igyekszünk azonban ezeket az átmeneti változtatásokat a lehető legkisebbre csökkenteni. A Jessyss nem vállal felelősséget a szállítónál hagyott különleges szállítási utasítások miatt elveszett vagy ellopott csomagokért.

A Jessyss nem vállal felelősséget a háború vagy polgári zavargások, sztrájkok, ipari leállások, a szállítás meghiúsulása, tűz, vihar vagy árvíz, hibák, szándékos károkozás, lopás vagy bármely más „vis maior“ miatti károkért, megsemmisülésekért vagy a termékek szállításának képtelenségéért. A termékek kézbesítésének esetleges késése esetén felmerülő költségeket a Jessyss nem fedezi. Nem fedezi továbbá a termék elvesztése vagy ki nem szállított termék költségeit. A termék előleg fizetése esetén a ki nem szállított termék vásárlásának költségeit ugyanarra a fizetőeszközre térítjük meg, amelyre a fizetést megkaptuk.