ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL ÉS A TERMÉK VISSZATÉRÉSE
A szerződéstől való elállás lehetősége arra vonatkozik, hogy Ön az árut kinyithassa, megvizsgálhatja, és ha nem felel meg Önnek, mert mást várt el a termékről, elállhat a vásárlástól.
Meddig kell visszaküldenem az árút?
Abban az esetben, ha a kapott termék nem felel meg Önnek, a kézbesitéstől számított 14 napon belül jelezze nekünk a kerdezz@jessysshu e-mail címen, majd 14 napon belül küldje vissza nekünk a terméket. Tartsa be a futárszolgálat szállítási határidejét, mivel a terméket ezen a határidőn belül kell visszaküldeni.
Ügyeljen arra, hogy a termékeket a fogyasztóvédelmi törvényben (1997. évi CLV. Törvény a fogyasztóvédelemről) előírt határidőn belül időben visszaküldje. A határidő után a hozzánk beérkezett küldeményeket költségére visszaküldjük címére.
Hogyan készítsek elő egy terméket a visszaküldésre?
A terméket sértetlenül és azonos mennyiségben juttassa vissza hozzánk, kivéve, ha az megsemmisült, megsérült, elveszett vagy a mennyisége, nem a vásárló hibájából, csökkent.
A terméket sértetlen állapotban kell visszaküldeni, ahogyan átvette. Minden terméket sértetlen eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, mivel a csomagolás a termék részét képezi a webáruházban.
A visszaküldött termék:
• nem használt, kopásmentes, tiszta és sértetlen, felragasztott címkékkel és az eredeti csomagolásban van,
• a készletben értékesített termékeket egyidejűleg vissza kell küldeni,
• a termékek csomagolásának eredetileg zárva kell maradnia,
• a cipőt az eredeti cipősdobozban kell visszaküldeni, melyben a dobozt nem szabad feltüntetni, postai címkékkel és ragasztószalaggal leragasztani, hanem megfelelő csomagolással kell védeni - másik dobozzal, táskával, csomagolópapírral,
• a fürdőruhán lévő védőfóliát nem szabad eltávolítani,
• a fülbevalók, harisnyák, hajgumik és egyéb hajdíszek higiéniai okokból nem alkalmasak visszaküldésre,
• ha már megkezdte a termék használatát, a szerződéstől való elállás és a termék visszaküldése sajnos már nem lehetséges.
A Jessyss fenntartja a jogot a termék visszautasítására, ha a fenti követelmények nem teljesülnek. Ha termékét elutasítják, e-mailben értesítjük az elutasításról.
Hogyan hasonlítsam össze a termékeket?
A vásárló az átvett árut csak olyan mértékben tekintheti meg, tesztelheti, amennyire ez a tényleges állapot megállapításához feltétlenül szükséges, és ahogy az az üzletekben általában lenni szokott. A fentiektől eltérő "vizsgálat" az áru felhasználásának minősül, és a vevő felelős az áru értékcsökkenéséért, ha az értékcsökkenés olyan magatartás eredménye, amely nem feltétlenül szükséges az áru jellegének megállapításához. Javasoljuk, hogy óvatosan nyissa ki a csomagolást és őrizze meg sértetlenségét, valamint a termékre ragasztott címkéket, amíg teljesen meg nem bizonyosodik a termék megfelelőségéről. Próbálja ki a cipőt tiszta és sima felületen. Ruha, fehérnemű, fürdőruha vásárlásakor a megfelelő méretet más ruhák felpróbálásával ellenőrizze, ne csupasz bőrön, és ügyeljen arra, hogy ne hagyjon smink- és púdernyomokat.
Hogyan csomagolhatok cipőt a visszaküldésre?
A cipőket a gyártó eredeti dobozába csomagolja, gyakran speciális zacskókban tárolja, védőpapírral. Papír vagy egyéb tömés van rajta, a bal és a jobb cipő köztes kartonnal elválasztható. Minden felsorolt az online áruházban vásárolt cipőhöz is tartozik. A cipő visszaküldésekor ügyeljen arra, hogy a cipőt azzal a dobozzal együtt küldje el, amelyben a cipőt kapta, és minden hozzá tartozó táskával, papírral, kartonnal stb. Az eredeti cipős dobozt nem szabad szállítódoboznak használni. A dobozt megfelelő csomagolással védeni kell (másik dobozzal, zacskóval, csomagolópapírral), ne írjon rá, ne ragassza fel postai címkéket, ragasztószalagot, mert egy ilyen doboz már nem használható. Lezárt és felcímkézett doboz és/vagy hozzátartozó cipőtáska, karton és papírok nélküli átvétel esetén a visszatérítés összege 1500 Ft-tal csökken. Ha a cipőt doboz nélkül, vagy nem az eredeti dobozában küldik vissza, a visszaküldött terméket elutasítjuk.
Hogyan küldhetek terméket?
Válassza ki a legközelebbi Packeta átvételi pontot. Ezeket itt megtalálhatja: https://www.packeta.hu/atvevohelyek/. A pultnál válassza a „95493396” kódot. Amikor leadja a csomagot, megkapja a kézbesítési bizonylatot. Kérjük, hogy a csomagokat ne küldje utánvéttellel, mert az ilyen csomagokat nem tudjuk átvenni, és majd visszautasítjuk őket. Tekintettel arra, hogy külföldről származó webáruház vagyunk, Magyarországon kívüli központi raktárral, így 1-2 hétbe is telhet, mire visszaérkezik hozzánk a csomag. Ez késedelmet okozhat a visszatérítésben, amit nagyon sajnálunk. Amint csomagja megérkezett központi raktárunkba, e-mailben értesítjük a visszaküldésről. A visszaküldés során felmerülő visszaküldési költségekhez 1290 Ft díj tartozik. Ez az összeg levonásra kerül a visszaküldött áru teljes összegéből.
Kell-e valamit csatolni a visszaküldött termékhez?
A termékhez csatolja az eredeti számla másolatát és a kitöltött visszaküldési lapot - nyomtassa ki a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT.
Mikor és hogyan kapok visszatérítést?
A visszaküldött áru kézbesitése után legkésőbb 14 napon belül utaljuk Önnek a vételárat, de általában a kézhezvételtől számított 1-3 munkanapon belül intézzük a visszatérítést.
A Paypal-lal kifizetett termékek visszaküldésekor a vételárat visszautaljuk a Paypal számlára. Hitel- és debet kártyával fizetett termékek visszaküldése esetén a vételárat visszautaljuk a fizetőkártyára. Az utánvétes fizetéskor vagy banki átutalással kifizetett termékek visszaküldésekor a vételárat visszautaljuk a tranzakciós számlájára. Hitelkártyával vagy kuponnal fizetett termékek visszaküldése esetén a vételárat hitelkártya vagy kupon formájában visszatérítjük. Készpénz visszatérítés nem lehetséges. A banki költségek és a fizetési rendszer díjai miatt 900 Ft-nál alacsonyabb összegekre jóváírást állítunk ki.
Hogy cserélhetem le a kapott terméket?
A Jessyssnél termékcserét is kínálunk. Ha a kapott termék nem felel meg az elvárásainak, a visszaküldési űrlappal jelezve kicserélheti egy másikra. Kérjük, adja meg a cserélni kívánt termék kódját (cikk számot), színét és méretét. A termék kódját (cikk számot) a termékleírásban találja.
Az árucsere jogát, a vételár visszatérítését, a garanciát, az anyaghibákat és a szakszerűtlenül teljesített szolgáltatást pontosabban a Fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. Törvény a fogyasztóvédelemről) rendelkezései szabályozzák.
Hibás terméket kaptam. Mit kellene tennem?
Panasz esetén keressen fel minket a kerdezz@jessyss.hu címen. Megtaláljuk az Ön számára legmegfelelőbb megoldást.
Hogyan számítják ki a visszatérítést, ha 3 a 2-ért akcióban vásároltam a termékeket?
A 3 A 2 ÁRÉRT AKCIÓBÓL TÖRTÉNŐ TÉTELEK VISSZAJÁRULÁSA: 3 termék vásárlása esetén a legolcsóbb értékében kedvezményt adunk. A kedvezményt a vásárlás összértékére számítják ki.
A 3 A 2-ért kampányban vásárolt összes termék visszaküldése esetén a vételárat teljes egészében visszatérítjük. A 3 A 2-ért akcióban vásárolt 1 vagy 2 termék visszaküldése esetén a 3 A 2-ért akcióból kötött szerződés megszűnik, így a 3 darab vásárlásakor kapott kedvezmény már nem jogosult. A kedvezmény értéke, ill. a visszaküldött termékek vételárának visszatérítésekor a legolcsóbb tételből levonásra kerül. Természetesen lehetővé tesszük a visszaküldött termékek cseréjét más, azonos vagy magasabb egyenértékű értékű termékekre. Ebben az esetben is érvényes a 3 a 2-ért akció.